marți, 29 ianuarie 2008

I Am Legend - un film mediocru



Am apucat sa vad si eu un film de a carui reclama m-am lovit pestet tot I Am Legend.
Citind titlul, opinia mea vis a vis de interpretare si story este evidenta dar sa o explic putin.
Relizarea nu este nici pe departe una reusita, nu sunt scenograf dar o turma de capre si trei lei in tot orasul si aparand in doar o scena mi s-a parut aiurea iar monstrii.. sa spunem doar ca aratau mai bine cei din Stapanul Inelelor.

Ideea nu este nici pe departe originala, iar o punere in scena i-a reusit mult mai bine lui Danny Boyle in 28 Days Later. Acesta chiar a fost un film bun si asta o spun fara a fi un fan al genului dar parea veridic, povestea avea inceput si sfarsit, iar cei "infectati nu erau "desenati cu stanga".
Si dupa ce I Am Legend are toate lipsurile de mai sus, nici macar finalul nu mai este tipic american, baiatul nu ramane cu fata ba chiar moare int-un mod stupid, nu salveaza omenirea intr-un mod evident (vezi Apocalypse cu Bruce Willis) pe scurt, paf. Celor pasionati de acest gen de filme le recomand cu caldura 28 Days Later, daca nu l-ati vazut merita sa il cautati.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mediocru nu e, te contrazic, e chiar un film bunicel. Ideea e buna (nu e noua, insa de la Ciuma Alba nu prea au mai iesit capodopere) dar ai dreptate finalul e in perfect dezacord cu restul filmului.
Capre, lei? Ce e cu ele, sunt exact unde ar trebui sa fie. Tu cum iti inchipui un New York post-apocaliptic? Personal, gasesc peisajele astea utopice/distopice fascinante.
Imi place secventa in care el fugareste caprioarele cu GT-ul; trebuie sa recunosti ca iti trebuie imaginatie pentru asa ceva.
Asa... revenind la film. Nu e de 10, nici de 9, nici macar de 8. Dar e de 7. Ceea ce pentru mine e de-ajuns. Plus ca imi place cum joaca Will Smith. Plus ca imi place Bob Marley. Si cainele e simpatic.
7.45! :D

Anonim spunea...

Da aici nu te pot contrazice cainele este chiar foarte simpatic, ar fi putut chiar sa fie salvat la scrierea scenariului:D

Anonim spunea...

Stai putin... se intampla ceva cu Sam?
(Poate ca ar fi trebuit sa ma uit pana la final!)

Anonim spunea...

brava domne' te iei de mine da nici macar nu ai stat sa vezi tot filmul =)).