joi, 31 ianuarie 2008

Clientul roman mai bun sau mai rau decat cel occidental?

Titlul suna serios?! Nu asta intentioneaza acest post ci tocmai dimpotriva.
Am citit la The FUA un super post, o lista intreaga de fragmente de discutie dintre clienti si operatori ai departamentelor de customer service.
Am mai vazut asa ceva acum cativa ani facand rost de discutii dintre clienti si operatorii *222 ai fostului Connex.
Desigur am vazut si auzit si tampenii spuse de operatori dar nu acesta este subiectul acestui post
In continuare o sa va fac o selectie cu cele pe care eu le-am considerat mai interesante. Nu stiu cat sunt de reale dar cu siguranta sunt haioase. Pentru cine vrea sa citeasca intregul post sa acceseze acesta adresa.

Enjoy!!!!

"Client : Doamna nu merge cablu
Operator: Este avarie in zona dvoastra si se va rezolva cat se poate de repede
Client : Dupa ce ca va platesc abonamentul la cablu, inainte, ca la curve, tot nu merge?! Da’ ce dom’le, vrei sa vina barbatu meu acasa sa vada ca nu se poate uita la meci si sa ma futa in gura??
-------------------
Client: D-soara, imi apare un omuletul care imi spune sa intru in hubul lui si eu nu vreau. Cum sa fac sa scap de el?
Operator: Inchideti fereastra respectiva, apasand pe x-ul din dreapta, sus!
Client: Crezi ca-i prost sa diapara?
Operator: Nu stiu, dar ar trebui
Client: Nu vrea sa inteleaga ca nu vreau sa intru in hubul lui
-----------------
Client: Stii romaneste?
Operator: Da, spuneti cu ce va pot ajuta
Client: Noteaza (Clientul comunica numele si adresa) si acum spune-mi de ce nu am primit si eu telefon mobil?
Operator: O sa primiti in zilele urmatoare
Client: Ce vorbesti, tu auzi ce vorbesti?
Operator: Bineinteles, d-voastra nu ma auziti?
Client: Eu am filmat video pe blonda aia de jos, de la voi, de la sediul central…maimuta a chemat un tigan..cica bodyguardul, sa ma dea afara…si am plecat, dar am filmat tot
Operator: Cu alte informatii va mai pot ajuta?
Client: Tu stii romaneste?
Operator: Da, bineinteles….
Client: Nu cred…imi dai informatii extrapolare si sa vezi ca peste ceva vreme m-am intalnit cu tiganul ala in 102 si a venit la mine si mi-a zis sa-mi amintesc ca el mi-a zis atunci ca ne mai vedem si
uite ca ne vedem insa eu i-am spus ca nu-mi pasa…ce daca ne mai vedem…cine e el, imparatul tiganilor?!! Tu stii romaneste?
Operator: Da, bineinteles! Dar cu ce alte informatii referitoare la serviciile noastre, va mai pot ajuta?
Client: Sa nu ma mai domnesti atat, ca nu te vezi…tu habar nu ai de ce zice Germania despre Romania…
Operator: Ma simt nevoita sa inchei acest apel!
Client: O sa vezi si tu pe dracu!!
----------------------------
Operator: Acum ma auziti cu ecou ?
Client: Pai acum nu vorbesc cu nimeni
Operator: Pai vorbiti cu mine
Client: Aaaaa… da !?
---------------------------
Operator: Pe ce nume este contractul?
Client: Popescu Gigel
Operator: D-voastra sunteti dl Popescu?
Client: Da, de ce? Ma cunoasteti?
--------------------------
Operator: Buna ziua, bine ati venit la…
Client: Buna ziua, tocmai am fost instalata acum cateva minute pe fibra si mi s-a dat un telefon de catre dvs. Am o problema, telefonul este alb iar culoare camerei la fetita mea este galben cu rosu si daca imi puteti da unul care sa aiba una din cele doua culori… sau macar unul pe negru.
-
Operator: Buna ziua, bine ati venit la…
Client: Nu merge cablu’
Operator: Imi puteti spune va rog si cum va numiti?
Client: Sunt prea nervoasa cum sa-mi aduc aminte
Operator: Totusi, spuneti-mi va rog ca sa pot verifica exact
Client: Bine…stai sa ma uit
----------------------------

Operator: Buna seara, bine ati venit la…
Client: Buna seara! As dori ca maine dimineata sa ma sune cineva de la dumneavostra, ca sa ma trezesc…
-------------------------


Client: Nu am semnal la televizor
Operator: Puteti verifica acum ?
Client: Nu am nici curent, va rog sa remediati situatia
Operator: Va rog sa luati legatura cu cei de la Electrica pt aceasta situatie
Client: Sunteti pe mana cu cei de la electrica…
-------------------------
Operator: Buna ziua, bine ati venit la…
Clienta, cu o voce disperata: Dom’le, m-a sunat vecinu si acum imi apare numarul lui de telefon pe ecran…Cum fac sa il sterg?
Operator: Pai este normal sa va apara….
Clienta: Pai da dar tre sa vina barbatul meu si nu vreau sa il vada…cum fac dom’le sa il sterg ?
Operator: Aveti un buton cu IN …
Clienta, plangand: Nu e dom’le si tre sa vina barbatul meu…cum il sterg? Dom’le eu il iau si dau cu el de perete…..
-------------------------
Client: Nu-mi mai merge telefonul
Operator: Nu aveti ton?
Client: Da, dar stiti mi-a iesit mufa din telefon
Operator: Pai incercati sa o introduceti la loc
Client: Nu ca mi-e frica
--------------------------
Client: Dom’le, ce facem dom’le? Am dat banii degeaba pe cartela asta?!
Operator: Spuneti-mi va rog ce s-a intamplat…
Client : Ce dom’le ca io formez nr asta al vostru si vreau sa vorbesc in Spania si duduia aia imi zice ca pentru limba romana sa apas 1 si pentru limba engleza sa apas 2!!!
Operator: Da, e OK…
Client : Si repeta in continuu, ca eu nu apas nimic, v-am spus ca vreau sa vorbesc in Spania, deci mi se pare logic sa intelegeti ca eu vorbesc in spaniola! Eu cum fac acum, imi dati banii inapoi???
--------------------------

Client: Dom’le, nu merge urlucu !!
Operator: Poftim!?
Client: Dom’le nu mai merge urlucu, vreau sa trimit mail si nu merge!! Ce are?
Operator: Folositi un client de mail, outlook expres…
Clientul: Da dom’le da, urluc asea! "








Niciun comentariu: