miercuri, 6 august 2008

SERVICE... mai bine nu

De cand lucrez in comertul de IT am fost disperat de atitudinea oamenilor de service.
Oricat se chinuie un magazin sa fie atragator si sa aiba servicii bune, cand e vorba de service o dau cu oistea in gard.
La fel am auzit (nu stiam pana acum) si de situatii in serviceurile auto, ca te fura, ca iti folosesc masina , ca schimba piese bune pe motiv ca sunt defecte si multe altele.
Saptamana trecuta am avut o belea cu o oglinda exterioara rupta si cu care m-am programat la service sa fie schimbata.
Cu masina nu am fost eu ci Mioara, cand se intoarce , oglida era perfect montata cu toate functiile operationale. Mai nasol cand m-am uitat la fata interioara a usii.

Cotiera (zona in care se imbina doua parti de plastic) era lovita si rupta, fiind vizibila incercarea de desfacere cu o surubelnita (probabil pentru a face legaturile la circuitul electric).
Normal, au urmat reclamatii telefoane mailuri poze, adik exact ce vad toata ziua, am ajuns sa fac si eu exasperat de indolenta unui "nea caisa" din service pe care il doare la basca ca eu am si platit masina aia.

De rezolvat s-a rezolvat pot spune, urmeaza sa duc iar masina la service sa ii schimbe modulul afectat, evident pe banii lor.
Ce e mai interesant este explicatia primita, printre scuzele ce au tot curs," avem un baiat nou si nu intreaba daca nu stie si trage de ele asa in nestire.."
Ce ma fac daca tot el face si urmatoarea interventie.. plec cu mansa in loc de volan???

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iti monteaza niste manete de excavator. Vi cu masina, parca zici ca pleci la sapat cu ea. Oricum este o idiotenie sa dai astfel de explicatii. sa zicem ca tu ai Honda si daca nici Honda nu se respecta atunci cine? Angajam pe ochi frumosi?