sâmbătă, 9 august 2008

DSC-H50, noul meu aparat foto


Acum o vreme va spuneam ca vreau sa imi schimb aparatul foto.
astfel , la sfarsitul saptamanii trecute l-am si achizitionat. Acum am o frumusete de DSC-H50, vechiul Canon A400 retragandu-se din activitate.
Am citit destule despre aparat inainte si am consultat destule pareri, dar pana nu pui mana efectiv pe el ( mai ales daca nu ai cunostinte cel putin medii despre fotografie) e greu sa intelegi ce si cum face.
Cu toate ca aparatul nu face parte din familia DSLR-urilor si nu este nici pe departe un aparat profesional, daca nu stii ce sa faci cu el mai bine il lasi pe modul auto, atunci va sti el ce are de facut.
La capitolul reglaje manuale... ofera mult mai multe decat stiu eu sa folosesc doua dintre functii fiind setarea timpului de expunere sau valoarea aperturii.
Un plus pentru neinitiaiti este ca in meniu, o data cu selectarea uneia sau alteia dintre functii, in partea de jos a ecranului de 3", sunt explicate, astfel iti poti da seama ce si cum setezi.
Pe scurt, sunt cel putin incantat de aparat si acum urmeaza doar sa invat sa il folosesc asa cum trebuie.
O sa revin cu poze.

Niciun comentariu: