sâmbătă, 7 iunie 2008

DOMO vinde "gratis" televizoare!?


Campania din acesta perioada a magazinului DOMO suna cam asa: "Cumpara acum un tv lcd si daca echipa Romaniei trece de semifinale, la EURO 2008 iti dam banii inapoi pe el".
Cand am auzit la radio prima data spotul chiar ma prinsese si cum in trafic se cam statea, ma gandeam ca ar fi bine daca as incepe sa le consult oferta, poate imi iau televizor... LCD :D.
Trebuie sa anunt ca sunt total paralel cu fotbalul, nu joc, nu ma uit decat foarte rar la meciuri, nu stiu cine unde joaca si nici cand sunt meciurile, doar la campionatelemindiale si europene , daca joaca romania, ma uit, dar fara sa inteleg prea multe despre "subtilitatile" tehnico-tactice.
Dar cum miza era cam mare (financiar vorbind), am inceput sa ma intersesz ce sanse ar fi sa si beneficiez de returnarea contravalorii televizorului pe care il doream... pai sansele erau spre zero barat.
Desigur am analizat problema cu persoane ce se pricep la acest sport (interesant este ca toata lumea , pe langa mine, se priecepe.. de ce nu s-a lipit si de mine ceva, nu stiu...).

Acum nu pot decat sa le doresc succes tricolorilor, dar nu imi mai iau televizor de la DOMO, cel putin in acesta campanie promotionala. Ce ma intreb este daca cineva a luat de buna promotia asta si chiar spera sa isi ia banii inapoi?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mai intai sa vedem daca trecem de grupe si apoi vedem mai departe ce se intampla

George Chiriacescu spunea...

se pare ca ne-am lamurit cum sta treaba cu romanie si EURO2008