sâmbătă, 19 aprilie 2008

SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE


Acum o vreme va anuntam despre un curs de customer care, de productie autohtona.
E, se pare ca primul curs a fost cu adevarat un succes, deoarece , cei ce l-au pregatit, recidiveaza intr-un SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE.
Cursul are un set de obiective bine conturate si care sunt sigur ca vor oferi, celor ce lucreaza in acest domeniu, noi orizonturi.

Agenda cursului Customer Care:

1.Customer Care - introducere
2.Sa intelegem clientii – dorinte, nevoi si asteptari
3.Tipuri de clienti si modele de comportament
4.Controlul emotiilor
5.Comunicarea – verbala si nonverbala
6.Comunicarea scrisa
7.Ascultarea activa
8.Rezolvarea plangerilor
9.Solutionarea conflictelor
10.Clienti dificili

Am vazut in ultima perioada ca au tot existat conferinte pe acesta tema, tinute de oameni cu foarte multa experienta in domeniu.
Cu toate acestea va recomand, intre o conferinta cu cineva de afara, chiar si cu multa experienta si un curs facut de cineva de la noi, pe cel din urma.
Iar explicatia este simpla. Tot ce inseamna relatii clienti implica cunostinte directe despre piata si oamanii ce o formeaza si carora tu te adresezi, altfel o sa te apuci sa tratez si sa te comporti cu clientul roman la fel cu el american sau francez si o sa iti ei o mare teapa, deoarece mesajul nu va fi perceput corect.

Vineri 09 mai
- 09.00 - 11:00 - program de training
- 11:00 - 11:15 - coffee break
- 11:15 - 13:00 - program de training
- 13:00 - 14:00 - pauza
- 14:00 - 15:30 - program de training
- 15:30 - 15:45 -coffee break
- 15:45 - 17:00 - program de training

Cursul se va tine pe data de 09 mai iar, daca sunteti interesati despre alte detalii puteti suna la Telefon: 0724.072.764

Un comentariu:

Sorin spunea...

Interesant acest curs. Cred c-ar trebui sa trimitem 90% din angajati ce activeaza in acest domeniu. Sunt multi care nu stiu sa vorbeasca la telefon, nu stiu sa faca un client sa fie multumit.