vineri, 15 februarie 2008

Timpuri Noi - Tata


Timpuri Noi nu mai este o formatie ce trebuie prezentata si de altfel nici melodia la care m-am oprit azi.
Cautand despre ce s-a scris despre ea, am vazut ca s-a scris foarte mult si ma intrebam daca mai merita sa scriu si eu.
M-am hotarat sa scriu totusi, nu m-a mai miscat asa o melodie de destul timp.
Videoclipul s-a scris ca este simplu, eu spun ca este exact ce avea acesta melodie nevoie, un videoclip alb-negru si care, prin personajele ce se perinda cadru cu cadru, face mai mult decat orice alta regie oricat de elaborata ar fi.

Dan Iliescu si de acesta data a dovedit ca stie sa scrie muzica si sa o interpreteze.

"Tata", se regaseste pe albumul "Back in business” aparut in 2006. Primul extras pe sigle al acestui album a fost "Umbrela", melodie ce se inscrie in linia bine stiuta a formatiei.

In continuare, o sa va pun la dispozitie amandoua videoclipurile pentru a nu cadea chiar asa tare in plasa melancoliei.


Niciun comentariu: