joi, 7 februarie 2008

ONE DAY FOR CUSTOMER CARE - Bucuresti 09 Februarie


Cine spune ca in Romania nu se intereseaza nimeni de satisfacerea clientiilor? Cam toata lumea, dar se insala.
Inca suntem o mana de oameni care isi tocesc nervii pentru a rezolva diferite erori care apar in firmele in care lucram si in acelasi timp sa mentinem standardele inpuse de catre top management sau direct de catre noi.
De reusit sa multumim toti clientii clar nu reusim dar incercam sa multumim cati mai multi dintre acestia.

In consecinta cei ce lucreaza in domeniul Relatii Clienti au nevoie de instruire (altfel dupa primele 6 luni incepi sa latri la clienti :)) ).

Azi va recomand un curs de customer care ce va avea loc maine

Data: 09 Februarie
Locatia: str Halmeu, Nr. 12, sector 2, Bucuresti
Tarif: 50 Ron
Trainer: Diana Stefanescu

Firma prin care se tine acest curs fiind Navigator Consult.

Va recomand tuturor sa va duceti mai ales daca lucrati in domeniu, intotdeauna o experienta impartasita este un mare castig.

Diana , Nicu, felicitari pentru initiativa si sper sa fie primul dintr-o serie mai lunga de cursuri in domeniu, din partea mea aveti toata sustinerea.




Niciun comentariu: